- LSMU
- Veikla
- Akademinė informacija studentams
- Asmens duomenys
Asmens duomenys
Kaip patikslinti asmens duomenis?
- Pirmą kartą prisijungęs prie studijų informavimo sistemos (LSMUSIS) privalai pasitikrinti asmens ir kontaktinius duomenis;
- Apie netikslumus per 3 d.d. informuok dekaną (pildyk prašymą);
- Šis prašymas tau netinka jei pasikeitei vardą/pavardę (informacijos ieškok “Kaip pakeisti vardą/pavardę studentų registre?“).
Pateik prašymą LSMUSIS
- Prisijunk
- Pasirink „Pateikti naują prašymą”;
- Pasirink studijų programą ir prašymo formą „Dėl asmens duomenų patikslinimo”;
- Spausk „Formuoti prašymą”;
- Užpildyk prašymo formą, nurodyk pastebėtus netikslumus;
- Pridėk teisingus duomenis patvirtinančių dokumentų kopijas (asmens tapatybės dokumentas).
Sek „Prašymo būkles”
- „Ruošiamas” - prašymas nepateiktas, gali jį redaguoti. Redaguotą ir pataisytą prašymą būtina „Pateikti”;
- „Pateiktas prašymas” - prašymas pradėtas vykdyti;
- „Patenkintas” - duomenys patikslinti;
- „Atmestas” arba „Grąžintas taisymui” - paaiškinimo ieškok „Tarpininkavimo dalyje”.
Pasitikrink ar duomenys pakeisti teisingai.
Kaip pakeisti vardą/pavardę studentų registre?
- Pildyk šį prašymą jei pasikeitei vardą ar pavardę;
- Šis prašymas tau netinka jei radai netikslumų asmens ir kontaktiniuose duomenyse (informacijos ieškok “Kaip patikslinti asmens duomenis?“).
Pateik prašymą LSMUSIS
- Prisijunk
- Pasirink „Pateikti naują prašymą”;
- Pasirink studijų programą ir prašymo formą „Dėl pavardės keitimo”;
- Spausk „Formuoti prašymą”;
- Užpildyk prašymo formą, nurodyk pakeistą vardą ar pavardę;
- Pridėk priežastis patvirtinančių dokumentų kopijas (santuokos liudijimas, ištuokos liudijimas, vardo/pavardės keitimo liudijimas, asmens tapatybės dokumentas).
Sek „Prašymo būkles”
- „Ruošiamas” - prašymas nepateiktas, gali jį redaguoti. Redaguotą ir pataisytą prašymą būtina „Pateikti”;
- „Pateiktas prašymas” - prašymas pradėtas vykdyti;
- „Rengiamas įsakymas” - prašymui tenkinti rengiamas įsakymas;
- „Patenkintas” - įsakymas patvirtintas rektoriaus;
- „Atmestas” arba „Grąžintas taisymui” - paaiškinimo ieškok „Tarpininkavimo dalyje”.
Pasitikrink ar vardas/pavardė pakeisti teisingai
- Prisijungimai prie LSMUSIS ir kitų sistemų lieka nepakitę.